aliceamalia

Alla inlägg under maj 2013

Av Alice Rosen - 4 maj 2013 17:10

Hejsan,

idag så vaknade jag och Elina vid runt halv 10..

vi var as trötta !

men jaja. sen så kom julia å emma och då åt jag å elina våran glass.

lite senare så gick vi ut och tog lite kort.


klockan 13.30 så gick vi upp på ip för att kolla på våran andra träningsgrupps match.

dom förlorade med 7-0..


men nu har Elina åkt hem, och jag ska snart äta.

senare så kanske julia och hennes pappa ska komma å se på hockeyn hos oss. 

nice, men ajaja. 

ska gå å fixa lite innan maten så ja..

 

Av Alice Rosen - 3 maj 2013 17:18

Heeej !

idag så hade vi sista nationellaprovet !

de var as skönt, men efter så skulle jag vara med min bästavän elina ! 

de var jag också, men vi var med magda och linn också :)


Elina ska sova här men hon skulle åka hem å äta först.

sen så kommer hon tillbaka å då ska vi åka och köpa glass !


men igår åkte Filip till turkiet,

as tråkigt!

saknar han redan :')

men jaja han kommer ju hem snart igen !


men ska chila nu ett tag tills mamma kommer hem. 

så BYE ! 

Av Alice Rosen - 2 maj 2013 18:06

Hejsan, 

idag så har jag varit på skolan, vilket sög fö vi hade nationella..

men i tisdag så var jag med julia å magda ocg yazze. vi hade jätte roigt.

och igår så var jag med filip, vi gjorde inte så, han cyklade typ me sina kompisar å jag å julia gick :') 

låter ju kul osvosv, 

men ikväll så ska jag få träna igen wieho, får se hur de går. men nu måste jag packa.

 så tjaaoo !

     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards